Joyeuses Pâques mes amis

GLAD PASK!
HAPPY EASTER!
JOYEUSES PAQUES!!!


image120

Min paskpresent fran Robert och Yolande som stod pa min frukosttallrik imorse haha

 

Konsert med koren fran White Rock, BC, i lordags
De var riktigt duktiga och sjukt trevliga! Traffade bla Gabriella som ar halv spansk, halv svensk. Hennes mamma ar fran Eskilstuna och hon kan saga "Maste det sluta sa har" fran en Emil film. Haha, sott. Vi har dansat sma grodorna hela helgen.
 Idag ar det ju paskafton och den borjade i en kyrka i Montreal dar BC-koren sjong vackert och sen akte vi hem till Gab och Aleksi vars mamma tydligen ar en kandis och har en studio. Nagra stycken fran bada korerna spelade in tva sanger tillsammans och at norska\svenska vafflor (deras mamma ar norska och pratar norska, men har nastan glomt bort allt, men jag har lovat och jag ska hjalpa henne att battra pa den haha).
  

Sista bilden ar min forsta poutine pa den varldsberomda snabbmatsrestaurangen LA BELLE PROVINCE
haha
Typiskt Quebec...

Jag har gatt och blivit sjuk... Forkyld och svullen hals (eller halsmandlar eller nat...). Ska  ga till lakaren imorgon. Kanske inte kan bo hemma hos Jen eftersom hon ar gravid och allt. Just nu ar jog hos Robert. 

Puss och godnatt fran en snorvlig men glad Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0