Jag ar en sofistikerad fisk och har kommer lite bilder

Hej alla, jag har lov och spenderar veckan hos Robert och Yolande! Det snoar annu mer och i helgen kommer "den viktigaste snostormen i vinter", Vet inte riktigt vad det betyder men det kommer snoa valdigt mycket iaf. Idag blev jag besviken tva ggr, forst for att jag inte kunde aka skidor pga Matteo som ar "sur la lune" (dvs. en forvirrad javel). Men jag fick shoppa istallet vilket gjorde saker battre! Men sen akte min alskling DANNY (en till Danny) ut fran American Idol!!!!! Han grat, hans kompisar grat, Paula Abdul grat, jag grat (fast i smyg), hela amerika grat. 


             

Detta ar bara ett smakprov, resten finns pa resedagboken (smeknamn romanen)
1. Pêcher sur la glace, this is how you do it 2. Fina fisken 3. Min Quebec-kusin David 4. Jag och min Quebec-faster pa varldens langsta isbana i Ottawa 5. Skridskorakning med David och Jor 6. Utanfor Canadas parlament 7. Har bestammer de saker i Canada... 8. Canadas huvudstad Ottawa 9. Jennifer pa min forsta "souper-spaghetti" pa Ozias Leduc 10. Pa vag till Quebec for karnevalen 11. West side story!

Puss och godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Julia, vad långt hår du har fått! Tänk vad tiden går. Kul med bilder!
Och härligt med lov för din del!

2008-03-08 @ 17:13:16
Postat av: mamma tropp

Hej gurkan!
bara en liten notering! Kanadas parlament ser ju ut precis som Englands (bild 7, alltså!)! Var har vi gjort av fransmännen, tro?
Kul med bilder! Det ser vintrigt och trevligt ut, men är kanske jättekallt? Här är blött och ganska varmt. Inte så kul!!! Många kramar, mamma

2008-03-10 @ 14:16:42
Postat av: familjen Román

hejsan, hoppsan!

Nu sitter vi framför Lisas dator, din farmor och jag, och läsaer dina inlägg! Jättekul med bilder också!

jakob och Ask spelar redan Guitar hero så det dånar och Lisa förbereder middag. I morgon skall vi trassla oss till Kungsängen där Olle finns. Hoppas det blir bättre väder ifall vi skall vara ute. Nu kom Thore hem. Sunniva har fyllt år och fick dockkläder av oss. Dockan har redan provat! Vi hör av oss mer när vi träffat Olle-bolle!
Farmor hälsar särskilt och längtar efter dig!
kram, mamma

2008-03-14 @ 18:43:19
Postat av: mamma tropp

Här är det massor med snö plötsligt! Det tog 45 minuter in till stan i morse när vi skjutsade Jakob till Stena terminalen. Han skall spendera påsklovet i Danmark! Hoppas du kryar på dig från din förkylning, eller vad det nu kan vara!!!! jag går ganska obehindrat eftr min operation, förutom i trappor, där jag tar ett steg i taget. Finns det hiss/rulltrappa går det väl an, men hemma... Annars är det utmärkt. Det kommer brev med foton!!!!!

2008-03-25 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0