TV-stjarna

Hejsan!

Idag borjade dagen med att jag joggade i snostorm. Eller kanske inte snostorm, men det snoade och blaste samtidigt. Det var val roooligt. Sen satte jag mig framfor TV (vilket jag nastan aldrig gor numera) medans jag vantade pa de andra sa vi kunde ata frukost, zappade lite bland de ca 50 olika kanalerna, och vad hittar jag om inte min valgorenhets konsert for MS!!! Jag visste att den hade visats pa TV men jag hade missat den, men nu hittade jag den helt by accident ! Haha, Jen ringde runt till alla mojliga och fick dom att satta pa TVn. Tyvarr var det precis i slutet, men anda, nu har jag varit bade pa canadensisk TV och radio haha!

Igar var jag, Jor och Marie-Pier pa bio och sag en spansk skarckfilm om barn. Den var OK, "Barnhemmet" borde den heta pa svenska. Idag ar det AFS mote, for nu ar det ungefar halva tiden kvar sa de ska borja forbereda oss pa hemfarden haha. Redan, men de sager att tiden kommer ga jattejattesnabbt nu efter jul och nyar sa det ar bra att vara forberedd. Motet ar pa Ozias Leduc (min skola) sa det blir val KUL.

Nu behover Jen datorn for hon ar med i en novelltavling som maste vara klar idag!

puss och kram - juliagiula

Kommentarer
Postat av: oda

coolt julia! nu är du värsta kändisen ju, du får ta och skicka autograf till mig!! hehe. härligt att det bara är halva tiden kvar. saknar dig. idag är en sån söndag då vi skulle ätit ben & jerrys.. mums! puss

2008-01-20 @ 13:20:04
Postat av: mamma tropp

TV och Radiostjärna - hur skall vi följa upp det här hemma? Fast här har du ju sjungit på både Operan och konserthuset- inte illa det heller skulle jag vilja säga! Halva tiden kvar! Ta vara på den!Och bered dig på ett sorgesamt avsked! Fast vi kommer och hälsar på! Hälsa Jen och Louis att de får bädda gästrummet! Vi kommer!

Pussar,
mamma

2008-01-21 @ 11:45:52
Postat av: Emelie

Julia allas vår kändis! Inte illa!

Här i Göteborg var Al'gore i stan i kväll, stor tillställning på Skandinavium, kronprinsessan och en massa kändisar skulle vara där! Och givetvis ska några klasser från Brunnsbo vara med och sjunga, eller om det var flickkören, jag har inte helt koll. Roligt i alla fall!

Njut nu av tiden som är kvar! puss!

2008-01-22 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0