Oralextas

Hejhej halla!

Igar var det Louis' fodelsedag! Det firade vi med tarta och akoholfri champange igar kvall. Idag ar det den stora dagen for om en timma far Jen reda pa om hon ar gravid! Spannade, laskigt och roligt pa samma gang. 

Skulle haft min muntliga presentation idag, var nummer 11 och det 10 stycken som hade sina. Haha, forst nasta lektion. Jag pratar saklart om mitt kara fosterland. Idag var det bla. tre personer som pratade om Bob Marley och en som pratade om ett svenskt viking-metal band som jag aldrig hort talas om (ganska sjalvklart eftersom jag inte lyssnar pa viking-death-metal.) 

Nu ska jag gora mitt fotomontage tjohooooo
pusspusspusspusspuss



Kommentarer
Postat av: mamma tropp

Ursäkta, men alkoholfri champagne? Pommac alltså? I Quebec??? jag bara frågar! annars hoppas vi du haft en fantastisk fête! 17 år - fantastiskt!!! och har alla födelsedagsbrev kommit?

Pussar,
mamma

2008-01-28 @ 15:47:02
Postat av: mamma tropp

Ok, jag fattar alkoholfri champagne - bullar i ugnen går dåligt ihop med alkohol. Liksom kaffe, för övrigt! Det var en ganska stor nyhet härom dagen att kaffe ökade risken för missfall! Det kan vara bra att komma ihåg, det med....

Så, nu kan jag inte komma på mer!
Puss och Bamsekram,
mamma

2008-01-29 @ 12:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0