Vad har hänt sen sist???

Det var ju ett tag sen jag uppdaterade er sa jag tankte sammanfatta allt som har hant sen sist:

- Jag har blivit 17 ar
- Jennifer har blivit gravid!!
- Jag har fatt "jobb" i en kyrka
- Jag har varit i Ottawa (huvudstaden i Canada for dom som inte vet...) 
- Jag har fatt en soloroll i musikalen med koren...
- Jag och Matteo har overraskat Robert pa hans fodelsedag genom att komma och ata tarta hos honom haha
- Jag har upptackt hur sjukt bra jag ar pa charader!
- Jag har sett varldens samsta film som tyvarr ar producerad av Tarantino "HOSTEL"
- Jag har varit pa min forsta "Souper Spaghetti" pa Ozias med Jen, Stage Bandet fran skolan spelade klassiker fran 40 och 50 talet, Jen sjong, mina kompisar spelade, valdigt roligt!
- Jag har fatt mina betyg
- Jag har gjort min oral i franskan om Sverige och det gick, under omstandigheterna, valdigt valdigt bra
- Jag har pimplat (fiska pa is) med skolan (23 fiskar!)
- Jag har sakert inte gatt ner i vikt
etc.

Det var en valdigt djup lista, sa nu maste jag sluta skriva innan jag blir for djup
Tack och hej, leverpastej





Kommentarer
Postat av: Anonym

baehrendtz.blogg.se

2008-02-11 @ 19:36:37
URL: http://baehrendtz.blogg.se
Postat av: Olivia

Grattis.

2008-02-11 @ 19:38:27
URL: http://olivia94.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad roligt med Jen och graviditeten!! kul med solorollen också, vad är det för en musikal? Mycket har hunnit hända på så kort tid! Hoppas att du blev hyfsat nöjd med betygen Jull, ha det nu jättebra!

pussar!

2008-02-11 @ 22:48:04
Postat av: annapanna

Grisen...Jag har mailat dig på din hotmail-adress jag fick av pappa. Alla har kommit, sent om sider, i retur. Ingen födelsedagshälsning fick du.

Kan du inte maila via hotmail?

Kram din syster.

2008-02-18 @ 09:52:39
Postat av: mamma tropp

Bra med kort och koncis sammanfattning över läget!
Vi (Jakob och jag) har kommit från en strålande skidvecka i Italien! 7 dagars sol, snö och härliga pister. Samt italiensk mat! Inte illa alls om jag får säga det! Varma kramar, mamma

2008-02-18 @ 12:01:19
Postat av: mamma tropp

Tre frågor: Lagat kameran?
Åkt skidor själv? Fått vykort?

Själv har jag vridit till ett knä, så jag hasar fram , men i morgon blir det ortoped-besök, så det skall nog ordna sig! Nu har jag haft vit ullpolo på mig två dagar för att min tjusiga solbränna skall synas.Så den är uppvisad ordentligt!
Jakobs klass har kabaret ikväll, men varken pappa eller jag kan gå. Himla trist! och nästa fredag är det Hovfjället, så jakob får lite mer skidor. Det blir nog bra, fast tidigt! Du minns väl!

Ännu fler varma kramar!
mamma

2008-02-19 @ 13:49:19
Postat av: mamma tropp

Bara en fråga till!!!

Vilken roll i vilken musikal???

Grattis hur som helst! Skol-musikal är verkligen hur roligt som helst! Vi spelade "Spelman på taket" (jag var "bara" med i kören) men det var skitkul!
Love from your old mom!

2008-02-19 @ 13:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0