men det är bara regn hos mig

image17



Kom precis hem från stenungsund, innan dess var jag på tjörn. Där blir man skabbig, för ducsharna är dåliga och det är landet. Med gummistövlarna i en påse tog jag fel buss i måndags när jag skulle åka ut, mamma fick tag på morfar precis innan dom skulle åka och hämta mig. Annars skulle jag sitta i stenungsund och vänta medans som var i Kållekärr och väntade på mig. Det kan man kalla klantigt men en massa tur! Vi drog runt hemma i Pilane och sen i Skärhamn i det vackra vädret (det var uppehåll i ca 3 timmar!) och sen hämtade Anna och hennes kompis Josefin mig och vi åkte ut till Annas mammas hus. Josefin hade med sig sin 5 månader gamla son Hugo, hur söt som helst! Glad och pruttig. Och en liten kräkmaskin. Vi gjorde inte så mycket, tog en shoppingrunda i Stenungsund och spelade kort hela kvällen. Plus att vi solade och badade och håll på att få slosting av det vackra vädret. Gräsmattan var alldeles brun för att den var så torr och blommorna slokade av törst.

image18 
Inte missade ni väl världens sötaste Salem på allsången?


Mormor & morfar



Landet



Hugo



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0