Julkalas/pyjamasparty

Hej! 

Forsta dagen i skolan denna veckan, och den enda riktiga skoldagen denna veckan! Om en timme har jag mitt forsta julprov, ekonomi. Fruktansvart roligt.. Onsdag har jag franska, torsdag engelska och matte. Igar var skolan stangd pga snoovader. Det ar rekord pa snomangd har innan jul! Allt ar helt tackt av sno, anltligen en riktigt vit jul! Jag och Jen gick en snoskopromenad eller vad man ska kalla det bakom vart hus, bland appeltrad och sen in i skogen. Det var kul, men snon var djup! Men det var ocksa valdigt vackert och jag saknade min kamera valdigt mycket....  

Imorgon flyttar jag over till Robert och Yolande i 4 dagar. Jen och Louis aker till Quebec City sa jag ska sova dar. 

Jag kanske inte berattade men i sondags sjong jag och Jens barnkor i en liten kyrka. Jag och Jen sjong Fred pa jorden vilar (alla alskar den haha) och Helga natt. Kyrkgubben ville att jag skulle komma  och spela orgel under gudtjansterna haha. 

Idag var det julkalas i skolan. Av nagon konstig anledning hade alla pyjamas pa sig och jultomten (den riktiga) var har. Hoho

Bonne journee

Kommentarer
Postat av: mamma tropp

Herregud, du blir ju yrkedmusiker på kuppen: Sjunger jazz och spelar orgel och sax! Hur skall vi ordna det när du kommer hem? Fast ärligt talat. Kontakter har vi väl så det räcker. Här syns fortfarande inte en snöflinga. Du har väl så det räcker för oss båda! Skulle du inte reparera kameran? Vi längtar efter bilder!!! Pengar finns på kontot så det skall räcka till både det ena och det andra. Mormor frågade igår om du har köpt någon ny jacka? Har du det? Alltnog. Nu slutar jag. Massor av pussar från mamma

2007-12-20 @ 11:09:22
Postat av: mamma tropp

Var sjutton tar mina kommentarer vägen? Mysterium!!
men du börjar ju bli proffsmusiker och multiinstrumentalist! Orgel, sax och jazz-sångerska! Vi får jobba på att upprätthålla det här hemma! Vad tror du?

Hoppas detta fastnar! mamma

2007-12-22 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0